SG czyli Surgeon General …

NiecoDzienniczek – 20/08/2010 – piatek

Tak, sprzet wybrany, chociaz ostatnie przeszukiwania zasobow sieci sugeruja dobranie jeszcze paru dodatkowych zabawek. Powinienem tez nastawic sie na szukanie drogi na wyczucie, bo schemat jest troche ogolny, a poza tym jeden wyciag runal w dol pare lat temu, wiec zmienila sie konfiguracja skaly. Potrzebny tez bedzie wielki wor sprezonej psyche, bo trudnosci oscyluja w strefie stanow ekstremalnie wysokich. Jaka to droga? No coz, nazwa i tak nikomu nic nie powie, wiec…OK zdradze swoja tajemnice ; Surgeon General (5.9/A5) na El Capitanie. Droga poprowadzona jest tuz na lewo od Zodiaca.

Oprocz tego sporo czasu poswiecam na studiowanie przewodnika po Ziemii Baffina. Mam tez ochote na inny przewodnik, ale nie bede pisal o swoich najbardziej szalonych myslach klebiacych sie gleboko w zainfekowanym umysle…:)

Advertisements
Ten wpis został opublikowany w kategorii NiecoDzienniczek i oznaczony tagami , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s